Szukaj na tym blogu

niedziela, 13 kwietnia 2014

Pierwsze koty za płoty

Witajcie! 

Mam na imię Karolina i nie jestem tak do końca "nowa w internetach", ponieważ prowadziłam już kiedyś bloga o podobnej, kosmetycznej tematyce. Tak, ten blog również mam zamiar poświęcić pielęgnacji wszelakiej, chociaż nie ukrywam, że jestem od jakichś 2 lat włosomaniaczką i większość swojej uwagi poświęcam kosmetykom właśnie do włosów. Mam nadzieję, że zdobędę się na regularność w publikowaniu postów, chociaż nie będę traktować pisania jako obowiązku. Będzie to mój luźny notatnik, z racji tego, że codziennie przeczesuję blogi urodowe i sama lubię testować znalezione na nich nowości, czasem nachodzi mnie ochota gdzieś to zapisać. Zakładek w przeglądarce mam już od groma, a otoczenie no cóż, reaguje na moje nadmierne zainteresowanie choćby włosami, jak na małe, nieszkodliwe dziwactwo. Także otwieram pierwszą stronę mojego dziennika i zapraszam do współuczestniczenia w jego prowadzeniu :)

Do zobaczenia wkrótce!

1 komentarz:

"Za każdym nickiem kryje się imię, za imieniem kryje się człowiek, a za każdym człowiekiem - uczucia. Szanujmy się nawzajem w sieci!"